22 Şubat 2017 Çarşamba

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Özgür Suriye Ordusu ve komandolarımız El Bab’a girdiler"


Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Özgür Suriye Ordusu ve komandolarımız El Bab'a girdiler"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Özgür Suriye Ordusu ve komandolarımız El Bab'a girdiler" İstanbul Haberi Haberin devamını okumak ve tüm İstanbul haberleri için lütfen tıklayın. Haberi beğenerek ve paylaşarak daha fazla kişiye ulaştırabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder